22.8.2015

say hi


Heeeeeeii oon oikeesti niin huono täs blogi jutussa. Koulut on alkanu ja kiireellinen arki teki paluunsa kanssa. Läksyjä on tullut jo hurja kasa (ja hurjasti jo jäänyt tekemättä hups) ja stressaan herbaarion takia. Oon silti kuvaillut (u go girl) ja siimaa käyttäny woah what is this sorcery nyt kokeiluks, ja ite oon tyytyväine lopputulokseen. 


Parhaani mukaan oon yrittänyt saada teille kuvatarinan tänne jossa esittelen kaksi uutta nukkeani, mut en oo sitäkään aikaseks saanu JOTEN esittelen teille toisen mun uusista nukeistani kosk en enään kestäny kiusausta. 





Sanokaa hei Electralle  ♡
Electra on malliltaan Alice in Steampunk World, ja hänet Kilalasta tilasin. Electra on täällä jo lähes kuukauden asunut ja oon päässy laittamaan sille obitsun, uuden peruukin ja ripset. :3 Oon niin onnellinen et päätin tän tilata sillon toukokuussa. Suuri kiitos Kilalalle tästä neitokaisesta.

Electra on jo instagramin puolella seikkaillut, mut päätinpähän sen täälläkin esitellä. 
Kertokaa mielipiteenne?



'till the next time

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti