6.9.2015

miittejä


Terve mieheen ((vihdoinki asialline alotus wOw!!1)), mitäs teille kuuluu? :--) Mää oon ollu nyt kipeenä viimesen viikon ja nyt oon toipilaana kotona. Oon siis käyny kuvaamassa tässä viime viikkojen aikana ja jopa saanu jotaki hienoa aikaseks!! 

Oon ollu kahessa miitissä, joista toisen piti Leila. Oli kyl tosi kiva miitti, vaik en paljoo kuvia saanukkaan ku oma kamera ja nuket seilas paikast toiseen :--D 



Tässä oikein kaunis kuva miitistä jonka laatu on 6/5 ♡
Tää on sit varmaan ainoo kuva jossa ne kaikki ees näkyy :--D 

Mun yks nukke, jota en täällä oo koskaan esitelly on lähteny kustomointiin eikä sitä tuu näkymään vähään aikaan missään. Ootan innolla sen paluuta (jo nyt hups). Tapasin kans Veeran, jonka kanssa yritettii lauantaina kuvata mut ei oikee onnistunu. Oli kyl kivaa 

Tähän loppuun tungen kuvia. 







2 kommenttia:

  1. Oon ihaillut sun kuvia instagramissa ja satuin nyt kurkkaamaan sun blogia. ;3
    Oih sun kuvat on ihania ja nuket syötävän suloisia!!! Oon aivan rakastunut Electraan. <3

    Liityn blogisi lukijaksi, en voi olla lukematta näin ihunaa blogia!!! >w<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oooi ootpas ihana ♡ kiitos paljon, piristit mun päivää älyttömästi!

      Poista