24.9.2015

syksy nyt jo


Moikka moi ihanaiset lapsukaiset! En oo taaskaan ikuisuuteen postannu ja mulla onki kaikkee jännää tai ei nii jännää kerrottavana teille. Ensinnäkin, ilmotan tässä jo et oon ottanu nukkeprofiilit pois mun blogista tilapäisesti. Oon uudelleenkirjottamassa niitä, eikä ois kiva et näätte keskeneräsiä tekstejä :D

Mul on ollu inspiraatio kuvaamiseen vähän hukassa, kun ei tunnu mikää onnistuvan atm niiden suhteen. Parhaani teen, ku yritän saaha teille mukaville ihmisille mielenkiintoisia toivottavasti kuvia. Oon kai jollaki tasoo aikamoine perfektionisti, että jos en oo 100% tyytyväine en postaa sitä kuvaa.

Lisäsin Fridalle taas lisää ripsiä ja oon aika tyytyväine siihe ny jos totta puhutaan :D probably mun lempinukke tästä laumasta minkä omistan oho Mä oon kanssa saanu ompelukoneen käyttööni, joten saan ny tehtyy vaatteita ite. 



Syksy on jo täällä ja se on tullu ihan liian nopeesti. En tiiä miten tuun selviimään ku joka päivä sataa eikä pääse ulos kuvaamaan. Elämä on rankkaa kun syksy tulee. Tää vuos on muutenki menny hurjan nopeesti et ei mitää rajaa.



artsyja kuvia ja professional photoshoot!!1


Elikkä esittelen teille mun uusimman nukkeni, Athenan. Neidon ostin 19.9 Sohvilta ja pakko sanoo tää on ehk yks parhaist ostoksist ikinä :'D Mallilta tää tosiaan on Dal Sakura josta unelmoin joskus 2-3 vuotta sitte aika kauan sitte lol. Oon tosi innoissani täst nukesta ja toivon et pääsen pian kuvaamaan sitä enemmä ku ei oo nii paljoa kiireitä koulun kanssa! ♡

Nyt tähä loppuun pari kuvaa ja ens postaukseen sitte vaa




 
oltii leilan kans kuvailemas täs jokune viikko sitte :--D täs oli lopputulos ehh

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti