4.10.2015

taasko uus nukke mulla

much artsy wow

Moikka ihmiset! Tiiän et oon taas ollu jossaki hiljaiselossa mut what u gon' do? Mulla on ihan aidosti ja oikeasti ollu hankaluuksii nukkejen kuvaamises viimesen viikon aikana, ku oon tälläkin viikolla vasta välillä yheltätoista illalla kotiin koulusta päässy. Ei oo oikeastaan ollu halua lähtee ulos kuvaamaan hetken kestävällä vapaa-ajalla. En oo vieläkään löytäny hyvää tasapainoa koulun ja nukkeilun välille, joten täs saattaa hetki viel mennä. 



Mun hyllyä koristaa jälleen kerran uus nukke, jonka oon saanu lahjaks! Malliltaan tää siis on Pullip Kuhn. Ei kyllä oo koskaan käyny mieles hankkii tätä, mut tykkään siit ihan älyttömästi. Sain tän jo 20.9, mut oon tässä viimesimpien viikkojen aikana yrittäny hankkii obitsua sille ja uutta peruukkia jne (sil on nytki Fridan obitsu hups). Ollu yllättävän hankalaa, ku en tätä ollu suunnitellu sitte yhtään etukäteen. Uuden peruukin ja chipit tää saa varmaan lähiaikoina kunha ne tänne saakka tulee :-D 


Se näytti niin kivalta jo boksissaan et huhhuh. Mul on kyl yks ns. negatiivisempi asia täst sanottavan kanssa, valitettavasti. Peruukin alta tuli esiin järkyttävät liimajäljet, joista yks oli toisen kulmakarvan vieressä enkä oo sitä vieläkää saanu pois D: Vähän ärsyttää toi, mut muuten oon tyytyväinen!

Kiittään ja kuittaan, loppuun Islasta erittäin hienoja kuvia.





2 kommenttia:

  1. Tää neitokainen on niin söpö ^^ onnea sulle ♥ kuvat oli taas äärettömän sulosia :DD

    VastaaPoista