12.11.2015

inspiraatio hukassa?


Moikka rakkaat lukijat!

Tahtoisin eka kiittää siitä, että teit seuraajia onkin jo lähes 900 instagramissa! Kiitos tosi paljon ♡ En ois 3 kuukautta sitte uskonu, että saisin noi monta seuraajaa näin lyhyessä ajassa. On ollu kiva nähdä, että nii moni tykkää mun kuvista, joka on saanu paluun tähän harrastukseen mukavaksi. :)

Tän postauksen otsikko jollakin tasoo "dramatisoi" asiaa liikaa, mutta en oikeestaa keksiny muuta tapaa sanoa tota. :'d Mulla on ollu inspiraatio hukassa jo vähän pidemmän aikaa, enkä tiiä mitä teen sen suhteen. Tällä siis tarkotan, että vaikka mulla olis ideoita johonkin siimakuvaan en onnistuis toteuttaa sitä vaikka kuinka haluisin esim. sen takia et multa puuttuu joku tavara/asuste sitä kuvaa varten. Tää on hidastanu älyttömästi mun kuvienotto 'prosessia', joka ehkä näkyykin aktiivisuudessa. Tuntuu et 'siimakuvien' postaaminen alkaa olla jo ns. vaatimus/odotus multa. Oon täs hankkinu kalusteita hankkinu jonkin verran nukeille, mut toivottavasti ymmärrätte et täs voi mennä jonkin aikaa :d


Ton kun sanottua sain, onks teillä toivomuksia tän blogin suhteen?
Nukkejen Q&A, kuvatarina, lisää shootteja?

Toivoisin et ees jotku teistä lukijoista vastais tähän, tää ois tärkee asia mulle nääs. :) Oon jo pidemmän aikaa harkinnu kuvatarinan alottamista, jos lukijoita sille olis vaan. Kertokaa mielipiteenne kommentteihin! Voin noi kaikkia toteuttaa kanssa, mutta en tiiä viel kuinka nopeesti saisin ne toteutettua. Q&A tekeminen kiehtois kanssa, et sen voisin tehdä kuvien kera edelleenkin jos kiinnostuneita on :D

Asiasta toiseen, tilasin tässä pari päivää sitten leekeltä peruukkeja ;D Varmaan ens viikolla ne käyttöön saan, et saatte nähä ketkä saa uudet peruukit! Tänne saattaa ehkä kotiutua ens viikolla joku mun jo instagramista tuttu nukke. (;



Näihin kuviin näihin tunnelmiin

7 kommenttia:

  1. Harmi että inspiksesi on vähän hukassa. Mun mielestä sun ei tarvitse ottaa siimakuvia, sun kuvat on muutenkin niin ihania, samoin nuket! ♡
    Mä toivoisin, että aloittaisit kuvatarinan ja shootteja olisi myös kiva saada lisää.
    Hyvää loppuvuotta sinulle ja nukeillesi!!! ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :') Piristää aina nähä et ihmiset tykkää mun nukeista ^^ Shootteja oli tarkotus olla enemmän, mut tuntunu yllättävän hankalalta pitkän tauon jälkeen jäädä pihalle kököttää nukke kädessä :D Kiitos ja samoin!

      Poista
  2. Sä todellakin ansaitset instassa 900 seuraajaa ;;u;; Onnee kovasti ku sulle on kertyny jo nii paljo! <3
    Ois kiva jos aloittaisit kuvatarinan ku oot nii taitava kuvaa jaja sul on nii ihanii nuksui ja näi :33 Toivottavasti pian tulee uutta postausta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon! ♡ Joo, kuvatarinan alottaminen on tosiaan ollu jo mulla pidemmän aikaa mielessä ja juoniki ois selvillä mut en oo vaa saanu itteeni ulos kuvaamaan sitä :--D Katotaan nyt millo sellasen saisin tänne postattua

      Poista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Mä ainakin toivoisin kuvatarinaa sekä kysymys postausta.

    Toivottavasti inspis vielä palaa <3

    Ja ootan innolla miltä nukkesi näyttää kun niillä on uudet peruukit =3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo uskon et se palaa kunhan saan lisää pieniä asusteita käsiini nukeille :'D Itsekkin ootan innolla et ne saa uudet peruukit käyttöönsä, joka varmaan saa mut menee useemmin ulos kuvaamaan ^^

      Poista