19.11.2015

ehtikin jo tulla ikävä


Heippa hei
Mitäs teille lukijoille kuuluu? 
Näin kun joulukuu lähestyy uhkaavasti ja ensilumet on tänne eteläänki luvattu alkanu kauhee stressi kokeiden ja muiden kouluasioiden suhteen, joka saattaa vaikuttaa postaus tahtiin joka on jo valmiiksi huono (pahoitteluni tästä!!!). Ajattelin nyt näin infot, että tuun todennäkösesti poistamaan kaikki vanhat postaukset jotka jollaki tasoo jääny vaivaamaan. En vaan kestä sitä et oon joskus postannu tollasia kuvia ja tekstiä :--D Te myös ootte äänestäny ja tuun mahd. pian postaanaan tänne kuvatarinan ekan osan, se on nyt työnalla.


Nuketkin on nyt saanu uutta päähänpantavaa ja otin pari kuvaa, mut piti lopettaa ku alko sataa :--( Islasta mulla ei sitte uudella peruukilla kuvia olekkaan, ens postauksessa site ;D

Pahottelen kans täs postaukses on kuvia joiden kuvakulma on kyseenalaistettavissa


Cornelia ja Luna sai uudet peruukkinsa ja en tiiä oonko koskaan ollu ilosempi kattokaa niitä!!





lowkey shippaan Lunaa ja Corneliaa #lucor ??? :----D



Otin oikeesti n. 20 kuvaa Lunastaki, mut nää oli ainoot julkasu kelposet rip minä

Luna siis vihdoin ja viimein sai peruukkinsa, kun se joutu antamaan peruukkinsa Islalle ja sitten se peruukki siirtyki Cornelial. :D Oon jo pidemmän aikaa haaveillu heiwasta tälläsellä peruukilla ja nyt sain sen vihdoin toteutettua! 6/5

Myös pidemmän harkinnan jälkeen, päätin tilaa Cornelialle vaaleanpunaisen peruukin kun huomasin et sitä oli taas varastos. En tiiä oonko ennen ollu näin tyytyväine mihinkää mun dalin ulkonäköön :-D















Muistatteko vielä tän tyttösen, Fridan?
Monet teistä on kyselly mitä sille on päässy käymään kun oon poistanu sen nukkeprofiilin jne.

"MITÄ MYITKÖ FRIDAN ILMAN ETTÄ ILMOTIT"

Fridaan alko inspis pikku hiljaa kadota ja tuli tosiaan mietittyä tytön kohtaloa täällä mun luona. ONNEKSI huomasin, että Rakeru Senseille oli mahdollista lähettää kustomiin nukke. Tilaisuuteen tartuin, joten haluaisin esitellä teille tässä uudistuneen Fridan ♡




Oon niin tyytyväine siihe nyt. Fridan noutaminen postista ei sujunu ongelmitta, mutta ainaski sain sen takasi kotiin ;_; Vaihdoin Fridalle L-obitsun ja laitoin Heiwan stock chipit. Omaksi onnekseni leeken tilaus saapu kans tänä aamuna, että Frida sai heti uuden peruukkinsa käyttöönsä ♡ Vanhasta Fridasta ei oo enää oikeestaa mitää jäljellä.







Mielipiteitä ? :)
Hei hei

5 kommenttia:

  1. jipii oon ensimmäinen ^-^
    mut siis täydellisiä kuvia ja ennen kaikkea täydellisiä nukkeja :DD miten onnistut saamaan niistä niin täydellisiä.. huhhuh :') oon suoraan sanottuna kateellinen :"D jajaja siis Luna on niin.. asdfgkhj en ees löydä sanoja jotka kertois miten täydellinen Luna on <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jippii :--D aw kiitos paljon ♡ Kiva kuulla et tykkäät Lunasta, siitä harvemmin oon palautetta kuullu :)

      Poista
  2. En osaa sanoa muuta kuin, aivan upeita kuvia ja ihana postaus! Nukkesi ovat nyt entistä söpömpiä, aah, en kestä...♡
    Iloista joulun odotusta!!! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mistä olet muuten saanut nuo ihanat sarvet mitkä Lunalla (?) on päässään? ^^

      Poista
    2. Kiitos paljon ♡ Iloista joulun odotusta sullekkin! Lunan sarvet on dal heiwan stock, mut etsystä niitä löytää pullipin koossa eri värisenä ja koristeilla :)

      Poista