31.12.2015

Hei hei 2015

Jep, nyt on tullut aika sanoa moimoi vuodelle 2015. Tää vuosi on tuntunu menevän hurjan nopeesti ja tuntuu et on vielki maaliskuu, siks on outoa sanoa et nyt eletään tän vuoden viimeisiä päiviä. Mun osaltani tää vuos on ollu ihan mahtava! Oon tutustunu niin moneen mukavaan nukkeilijaan ja palasin tähän harrastukseen tän vuoden alussa vasta. Instagramissa teitä onkin jo yli 1400+, josta oon erittäin kiitollinen!

Ja nyt pääsette näkemään mun kehityksen vuoden aikana nukke kuvien suhteen :--D Tiiän että osa teistä on tätä postausta odottanu ja tässä se nyt ois! Toivottavasti tykkäätte, itteni piti useaan otteeseen tätä postausta tehdessä pysähtyä ja ihmetellä miten oon koskaan ottanu tälläsii kuvia :'D (koska pahimmat ei ees päässy mukaa XDD hups)

TAMMIKUU

Vasta tammikuun loppupuolella löysin tieni takasin nukkeilun pariin, enkä sanoisi olleeni kauhean aktiivinen kuvaaja silloinkaan. Mulla oli ollu Frida tässä vaiheessa reilun vuoden. Diana ja Adora (little dal cat) oli tässä vaiheessa ollu melkeimpä vuoden pölyttymässä mun kirjahyllyllä. Olin saanu myöhäsenä syntymäpäivä- ja joululahjana järkkärin, joka kuvausintoa nosti.

.......omg vilautus.......

Fridalla oli harmaat hiukset & punaiset chipit täs vaihees viel :--D

HELMIKUU
kaikki mun kuvat helmikuulta näyttää samalta rip
Frida sai takas käyttöönsä stock peruukkinsa, jonka kunto oli ihan järkyttävä kuten kuvista saattaakin huomata. En kauheesti kuvaillu helmikuussakaan :-(

MAALISKUU



Minä fiksuna lapsena älysin ottaa salaman pois kamerasta!!
En oikeesti tiedä, mitä sanoo näistäkään kuvista :--D Poset ja kuvakulmat <3

HUHTIKUU





 Päätin laittaa Dianalle Fridan vanhan peruukin ja pakko sanoa en oo tainnu nähdä kamalempaa näkyä :D Tää oli ainoo "shootin" yritys koko kuukaudelta lmao

TOUKOKUU


Toukokuussa ei tullu otettua kun vaan pari kuvaa ja neki oli kuun loppupuolelta. Frida sai Kilalasta uuden peruukin, joka sai kuvausintoni lopulta nousemaan. Toukokuun tärkein ja suurin ostos oli kuitenkin se, kun hankin Kilalasta uuden nuken; Dal Heart Macaronin joka nykyään tunnetaan Pandorana. Pandora oli mun eka dal ja eka nukke jonka olin ostanut reiluun vuoteen ja olin siitä nii innostunu! :D 

kattokaa nyt sitä aw





KESÄKUU


mikä tää kuva on olevinaan :---D

Kävin taas Kilalassa, mutta tällä kertaa mukaan nappasin peruukin ja obitsun. Diana oli vihdoin kuvauskunnossa lähes 1,6 vuoden jälkeen joka oli sinällää aika hieno saavutus :-))



voi luoja XDD

Lähdin tän kuun alussa Belgiaan, jonne en ketään ottanu mut suomeen palasin yks uus nukke matkassa. Löysin sattumalta Belgialaisen joka oli myymässä Dal Heiwaa, josta olin haaveillut jo kun sen valmistus alotettiin. Oltiin lähistöllä ja rahaakin vielä oli jonkin verran, joten tartuin tilaisuuteen ja ostin sen.  



Noi kaks kuvaa otin puhelimella just sillo ku sen sain!! Ihana pikku palleroinen ;u;





HEINÄKUU




Eka tae saapu mun luokse käytettynä 20.7 ja tosi huonossa kunnossa. Vieläki karmii ku muistelen sen tussilla sotkettua naamaa ;_; (kuten kuvassa näette, tussin jälkiä on D:) Olin kuiteski niin kikseis tost poitsust koska sil oli ruskettunu iho ja aaaaaa. Frida sai stock chipsinsä takaisin, mut ei nekään sillä kauhean kauaa sillä pysyny :--D





Leeken tilaus saapu kuun loppupuolella ja samoin mollamanian, mikä tarkoitti sitä että sain Pandoran valmiiksi. Electra, jonka olin jo toukokuussa pre-order saapu vihdoin ja pakko sanoo nää ekat kuvat mitä mulla siitä on on järkyttäviä :DD

ELOKUU


Elokuussa sitte otin ekan siimakuvani, joka oli Lunasta. Muistan kuinka kauan mulla meni säätää siimojen kaa et Luna pystyssä pysyis ja vielä kauemmin meni ilmapallon kanssa :'D Oon kyllä aika ylpee tästä kuvasta kuitenki, jos ottaa huomioon et tää oli mun eka siimakuva.


Electra sai tälläsen peruukin käyttöönsä jonka olin leekeltä ilmaiseksi saanut ja vielä tänäkin päivänä Electralla tää peruukki on. 




SYYSKUU








Syyskuussa tänne muutti peräti kaks uutta nukkea, Isla ja Athena (PERÄKKÄISINÄ PÄIVINÄ JOPA). Kuvailin kanssa aika paljon näihi aikoihi ja Dianakin oli päässy taas vaihteeks hyllyltä pois mukaan kuvausretkelle :D Täs vaihees päätin kans lähettää mun Taen kustomiin Nomyensille, jonka jälkeen herrasta ei ollu kuvia kun vasta joulukuussa. 

LOKAKUU












Tavattiin taas lokakuussa Veeran kaa ja päästiin jopa kuvaamaan wow wow wow. Tapasin kans Elinan ensimmäistä kertaa lokakuun lopul, kun meiän nukkeryhmän miitti epäonnistu :DDd Oltiin ainoat ja oli kyl mukavaa!! Frida lähti hetken mielijohteesta ja turhautumisesta kustomiin Rakeru Senseille, joka oli kyllä paras päätös jonka oon tehny. 

MARRASKUU












Marraskuussa tänne tupsahti taas kerran uus pallopää, nimittäin Cornelia. Oltiin Elinan kans lokakuun alkupuolella tilattu yhessä nuket, mut saatiin ne vasta marraskuun puolella :-( Mun leeken peruukkitilaus saapu, joka tosiaan tarkotti sitä että Isla, Cornelia ja Luna sais uudet peruukkinsa käyttöön ! Fridan sain kustomista takas kans ja olin niin tyytyväine siihe ettei mitää rajaa :D 

JOULUKUU











Joulukuu potkaistiin alkuun hyvin uutisin, nimittäin mun Taeyang jonka olin Syyskuussa kustomiin lähettäny palas kotia :3 Lasketaanks tälläset joulun ihmeiks?? Tänne etelään satoi jopa lunta ja se ei ees heti sulanu wow!! Winterin sain mun myöhäsenä synttärilahjana 18.12 perheeltä. Joululoman alettua pakkasin kaikki nukkeni ja lähdin Rovaniemelle sukulaisten luo. Joulukuussa päätin myös myydä mun romantic alicen eli Dianan ja sain Electran silmät vaihettua.


Ja tässä tän vuoden kooste oiski nukkeulun suhteen! 
Kiitos tosi paljon tästä vuodesta, on ollu kiva nähdä et joitai oikeesti kiinnostaa mun postaukset ja kuvat ♡ 

Hyvää uutta vuotta!

4 kommenttia:

  1. Ihhanii kuvii <33 Laatu on ehk maailman parast ja sun nuket on viel parempaa ;w; <3
    psh oon antanu sulle Liebster Awardin, tsekkaa lisää mun blogist!

    http://tuplastiparempi.blogspot.fi/2016/01/liebster-award-ja-kuvia-w.html

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia, ja sun nuket on todella kauniita!♥ oot todella hyvä kuvaamaan, ihan udellakseni kysyn; millä kameralla kuvaat? On sen verran hyvä laatu. C: Liityin ehdottomasti lukijaksi!♥ nwn

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi että, kiitos älyttömästi ihanasta kommentista ♡ nuketkin kiittävät :''> kuvaan canon eos 1200d kameralla jossa on 60mm macro linssi yleensä!

      Poista