17.1.2016

Liebster Award + kuvia




1. Kiitä palkinnon antajaa ja linkkaa hänen bloginsa postaukseesi

2. Laita palkinto (kuva) blogiisi 

 3.Vastaa palkinnon antajan esittämiin 11 kysymykseen

4. Nimeä 5-11 blogia joilla on alle 200 lukijaa

5. Laadi 11 kysymystä,joihin palkitsemasi bloggaajat vastaavat.

6. Lisää palkinnon säännöt postaukseen


7.Ilmoita palkitsemillesi bloggaajille palkinnosta ja linkkaa oma postauksesi heille, jotta he tietävät, mistä on kyse

Voitteko uskoo 2 ihmistä antanu mulle Liebster Awardin ja iso kiitos heille! Mä en oikeesti voi uskoo et oon sellasen saanu (jopa 2 ihmiseltä mainitsinko jo!!!!) :'> Kiitos älyttömästi! Oon aina halunnu kans vastata tän tyylisiin kysymyksiin joten ayyyyy

Klikkaamalla tästä pääset Jennan blogiin
Klikkaamalla tästä pääset Naomin blogiin

Kiitos vielä kerran teille kahdelle 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jennan kysymykset; 

 1. Kauanko olet nukkeillut?
yli 2 vuotta y00

2. Onko nukkeiluinnostuksesi joskus ollut erittäin alhaalla
On, senhän takia mulla oli yli vuoden tauko nukkeilussa. Nytki ollu vähä hankaluuksia tän kaa, mut se enemmän liittyy ärsytykseen tiettyihin asioihi.

3. Oletko katsonut/pidätkö Hetaliasta? Jos kyllä, niin mikä on lempihahmosi/maasi? ;w;
en oikee kato animee (oletan tän olevan anime XD) joten en osaa vastata tähän! mut animet jotka mä oon kattonu jotka vähä suositumpii on on black butler ja sailor moonit :'>

4. Mitä haluaisit muuttaa nukeissasi/nukessasi?
en täl hetkel mitää, oon tyytyväine mun nukkeihin. 

5. Jos saisit jonkun loppuunmyydyn nuken, niin mikä se olisi? 
eos ois se listan kärjes oleva :'D mut tosiaan taeyang GARO Kouga Saejima ois ultimate dream ja pere noel! 

6. Yeolume Blackberry vai Podo?
Blackberry varmaanki :'>

7. Jos saisit 100€, mihin käyttäisit sen?
tuskin käyttäsin sitä, säästäsin. mut jos pakko jotaki ois hankkia nii dal lyla ja dr martensit mustana koska damn

8. Yandere vai Tsundere?
say what now

9. JVG vai Cheek?
JVG mut en kummastakaa oikee välitä :-D

10. Teetkö itse nukenvaatteita?
Joo välillä mut oon kamala tekee niitä XD

11. Kummasta luopuisit mieluummin, karkeista vai sipseistä? :--D
Karkeista luopusin, en oo koskaa ollu niiden ystävä ;_; sipsit ftw

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Naomin kysymykset;

1. Millä kuvaat?
Canon EOS 1200D 60mm macro linssi

2. Montako nukkea sulla on,
 ja mitkä mallit?
mulla on yhteensä 10 nukkea
little dal cat ((joo en oo koskaa esitelly sitä mut :D)) pullip merl FC, dal heart macaron, dal heiwa, taeyang rayne FC, pullip alice in steampunk world, pullip kuhn, dal sakura semi FC, dal galla, pullip rozen maiden shinku 2014

3. Oletko käynyt coneissa?
en ;_; traconiin ois ajatus mennä kaverien kaa!

4. Millaista musiikkia kuuntelet?
vähän kaikenlaista! pysyviä lemppareita ollu halsey, one direction, marina and the diamonds ja ariana grande. 5 seconds of summer on aika jees kanssa (jos meette niie keikalle kesäkuus suomes ilmottautukaa plz ollaan keikkajono kavereita)

5. Ketä fanitat/kuka on senpaisi?
öööh en vissii ketää XD mut sanotaanpa nyt vaikka poisongirl koska sen nuket ja kuvat on ihania 

6. 1000€ vai Annikan (@Annika_alive/
rakkaudellapullip.blogspot.fi) nuket?
1000€ anteeks :-(

7. Kuinka kauan oot harrastanut nukkeilua?
yli 2 vuotta !!

8. Minkä nuken aiot hankkia seuraavaksi?
dal dotori, dal lyla tai dal ra muw :D toki tääki tulee varmaan muuttuu ku sen verra näitä suunnittelemattomia nukke ostoksia tullu tehtyä

9. Unelma nukkesi?
pullip eos taikka joku pg kustomoima nukke! minifee chloe tan on kans sellane :-))

10. Jos joutuisit antamaan yhden nukkesi
pois, kuka se olisi?
athena, ja sen tuun todennäkösesti myymään muutenki :D

11. Missä maassa haluaisit käydä?
en oikeestaa osaa sanoa :D färsaaret vois olla aika kiva mut se ei oo maa. varmaan iso-britannias taikka saksassa 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ikuisena lonerina en osaa kummemmin sanoa kenet haastan mutta niin antakaa anteeks 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




2016 on nyt virallisesti potkastu alkuun (jo yli 2 viikkoo sitte ._. huoh minä)
Mites teidän vuosi on alkanu? Mulla on aika hyvin! Vaihdoin Electralle L-obitsun ja hopeat chipit, minkä seurauksena oon totaalisesti ihastunu (??) tohon pallopäähän taas :3 Isla puolestaan on nyt pelkkänä päänä ja se odottaa sen uutta peruukkiaan, sillä Electra varasti sen obitsun ja en enää tykänny siit sen peruukist. Oon tässä viimeaikoina kirjoitellu kans mun nukkejen menneisyyksiä ja alkanu kunnolla suunnittelee mun kuvatarinaa, joten nää ainaski on tulossa lähiaikoina! En osaa sit tarkemmin sanoa, et millonka sen kuvatarinan ekan osan julkasen, mut saattaa venyy helmikuun loppupuolelle ku helmikuun alun oon kiireinen.

Tänne etelä-suomeen on nyt kans tullu lunta ja paljon ja oon saanu otettuu lumikuviakin!! Nyt kun oon vähän aikaa kipeenä ollu, en oo niin montaa kuvaa saanu otettua mutta jooh. 





  





Nyt näin loppuun mun erittäin miehekäs tae, Armin.



1 kommentti:

  1. Ihana postaus jällee <3 Armin is thö mänliest män of thö wörld tho
    Electra on ybernätti noil uusil chipseil awe ;w; <33

    VastaaPoista