25.1.2016

"Juoksukaljat on yliarvostettuja, vedetään juoksunuket"


kunniaa mun kaverille tästä erittäin inspiroivasta quotest joka pääs postauksen otsikoksi jopa

Elikkä moikkelis moi rakkaat lukijat how ya doin' ?
Mä voin yllättävän hyvin, vaikka koulu stressaakin mua älyttömästi täl hetkel! Oon jonkin verran ehtiny kuvailla mun nukkejakin ja mulla on teille yks neito esiteltävän oo äm gee. En oo vieläkään ehtiny hirveesti siimakuvia ottaa, enkä usko että tuun niitä ottamaan kauheesti talven aikana :-/ Sen verran kylmä tuol on, et sormet jäätyy jo normaalejakin kuvia ottaessa. Ottasin niitä mielelläni sisällä, mut mulla ei oo oikeen missää huonetta jos on tarpeeks valosaa jotta kuvia voisin ottaa.

Mä oon kanssa päättänyt myydä Athenan (mun dal sakuran) ja tän neitokaisen tilalle on varmaan yks toinen tulossa. Syy Athenan myymiseen oli yksinkertaisesti se, että mä en koskaan kuvannu sitä tai ollu inspiraatiota sen kuvaamiseen. Toivon että se sen uudessa kodissaan pääsee useammalle kuvausreissulle & sitä arvostetaan enemmän!  (◍•ᴗ•◍)

Mulla oli siis tosiaan yks pallopää esiteltävän teille, nimittäin Chloé. Chloé on tanned MIO, jonka mä oon itse kustomoinut. Mä oon aika tyytyväinen lopputulokseen, jos otetaan huomiion et tää oli mun eka kerta faceuppii tehdes ꒰⁎ᵉ̷͈ ॣ꒵ ॢᵉ̷͈⁎꒱໊
Mä tykkään siitä tosi paljon, etenkin sen kulmista! Nautin niiden teosta eniten ja koin että se oli osuus, jos parhaiten onnistuin. Haluisin ehkä joskus alkaa tekee faceuppei myyntiin (tod. näk mio kittejä) jos halukkaita olis ostamaan :D

Kävin kuvaamssa Fridaa just ennen auringonlaskua koirasaarel (kirjaimellisesti) ja oli kyl aikamoinen operaatio saada se pysymään pystyssä, kun oli kokoajan joku koira tulos nuuhkii sitä tai nuolee XD Se näytti kyl mun mielestä älyttömän söpöltä Shinkun stock asussa (⑅˘͈ ᵕ ˘͈ ) Mulla oli kans Armin matkassa tällä kyseisellä kuvausreissulla, mut noh sen kuvaus ei meinannu onnistuu, koska ilmeisesti koirat oli siit erittäin kiinnostuneita e_e





Tässä siis Chloé, en tiiä kuinka kauan tää neitokainen tulee pysyy mun luona mut saa nähdä! 
Kävin tänään ottamassa pari kuvaa kanssa, joten tässä ne vielä.












6 kommenttia:

  1. Oi, uusi neitosesi on upea!♥ Tosi nättejä kuvia myös, odotan jo innolla lisää kuvia Chloésta c:

    VastaaPoista
  2. Voisin kyllä ollakkin kiinnostunut sun customia ostamaan! c: Ja söpöjä kuvia taasen, jatka vaan samaan malliin... x3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos älyttömästi! kiva kuulla et oisit kiinnostunu ostaa mun customoiman nuken ♥

      Poista
  3. Chloé on super kaunis! Osaatko kyllä customoida todella hyvin. Ihania nuo muutkin kuvat! >w<♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos älyttömästi! :') ♥ chloékin kiittää ;b

      Poista