18.2.2016

herrasmiehiä


Moikka moi rakkaat lukijat
Nyt on kohta kulunu peräti 1 kuukaus siitä ku oon viimeks postannu tänne blogiin huhhuh. Tässä alkaa jo lipsua vanhoille tavoille 1 postaus per 6kk köh köh. Mulla ei enään oo Chloéta tääl, vaihdoin sen nääs toiseen nukkeen ja mun joululahja tae on vihdoin saapunut.

Kyllä, mun joululahja taeyang on päässyt tänne saakka en voi uskoo tätä. Täs tapahtu semmone juttu että sain tammikuussa plasticpopilta paketin ja olin ihan innoissani et "JEE siel on mun tae!!!" mut kun sain tän paketin avattua sain kokea pienen yllätyksen. Mä en ollutkaan saanut tilaamaani nukkea, vaan saman sarjan toisen nuken Undertakerin. Siinä hädässä tuli sit heti lähetettyä plasticpopille viesti ja nyt oon lopulta saanut oikean nuken tänne saakka!! En oo hirveesti tätä herraa kuvannu kun harrastukset ja koulu vieny kaiken mun ajan ja mun custom shop on päässyt alkuun ja siihenkin menny aikaa. Mutta niin, tuli tilattua taeyang sebastian book of circus ver. Tää viehättävä ukko on jo saanu uuden peruukkinsa päähän ja en oo viel varma et pidänkö täl sitte sen stock chipit vai vaihanko sille animalit jotka on saman väriset (kertokaa kommenteis toki mielipiteenne <33) Lopulta sen nimeks tuli Hades.

Tänne on muuttanu kans toinen miesukkeli, joka onkin puolestaan malliltaan taeyang Ethan. Henkilökohtaisesti en usko, et oisin sen ostanu mut vaihoin tän herran mun mio nukkea, Chloéta vastaan. Tän nimeks tulikin sitte Oliver ja se saakin nyt oottaa uutta peruukkiaan. Chipit oonkin jo vaihtanu :D



Mä oon muuten avannu custom shopin ja alankin tekemään nukkeja tilauksesta :) Hinta on 24€ + postarit (7.90€). Jos haluat, voin itse ostaa Mio nuken ja lisätä sen hintaan, mutta kysythän tästä vaihtoehdosta etukäteen!

Oon vähän kuvaillu, mut seki jääny siihe et ottanu huoneessa kuvia nukeista XD köh köh




Ja nyt näihin viimeisiin kuviin, jotka otin auringonlaskun aikaan! Oon oikeesti aika ylpee näist jois on Cornelia, se näyttää mun mielestä älyttömän suloselta :-D Arminin ja Fridan kuvat otin kiirees, ku pelkäsin et missaan sen auringonlaskun T__T (tw: sotkunen tukka ja paita navan kohdalla <333)









PS KATTOKAA OTIN YHTEISKUVAN MUN DALEISTA
ne kaikki kattoo iha eri suuntii mut tiiäks ajatus oli tärkein



2 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia ja nukkeja! ♡ Varsinkin nuo auringonlaskukuvat on ihania~!

    Musta tuntuu, että meidän paketit oli menny plastarilta sekaisin, sillä mulle oli joulun jälkeen tarkoitus tulla taeyang Undertaker ja tänne saapui sen sijaan tuo Sebastian. Maailma on pieni! :'D (Oikea nukke saatiin kuitenkin tännekin ja hyvä, että sinnekin oikea herra saapui! ^^)
    Ja onnea uusista nukeista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! ♡ Kiva kuulla et tykkäsit niist :') Oho hauska sattuma! Ehkä ne tosiaan sekotti meidän tilaukset keskenään :Dd

      Poista