12.3.2016

EPÄAKTIIVISUUDELLE LOPPU?


hej på dig ! 
Oon taas nyt ollu blogin puolella hiljaa (ja aika epäaktiivinen ig), syynä on yksinkertaisesti se et mulla ei  riitä aika nukkeilulle tai että pääsisin joka viikko kuvaamaan. Mulla on pitkät koulupäivät ja kun kotiin pääsen on mulla kiire joko treeneihin tai työstän customeita jotta ne sais mahd nopeesti alta pois. Vaikka mulla riittäskin välillä aika, haluan sen viettää yleensä kavereiden kanssa kun sekin on nyt vähemmälle jäänyt elämäntilanteen vuoksi (kui deep!!)

Oon kanssa joutunut myymään 2 mun nukkea, molemmat taeyangeja ja harkinnut Lunan (Heiwa) myyntiä. Syy näiden myymiseen on yksinkertaisesti ollut se, että mulla on nyt viimeaikoina tullu vähä enemmä lääkärikäyntejä kun onnistuin selkäni täräyttämään treeneissä, joten oon joutunut maksamaan vähä extraa. :D Mää oon saanu 2 uutta tyttöstä kans tänne, nimittäin Pullip Galenen joka odottaa peruukkiansa ja chippejänsä (ostin sen mainly koska tosi halpa thx kilalan bonuskupongit ja grail) Nimesin tän Aiméeks. Toinen neito jonka hankin on dalmanian custom nukke Hillá ! Hillásta oon tosi innoissani, sillä oon kuolannu ton nuken perään useita kuukausia ja en voi uskoo et mulla on se vihdoin :'>

Ryhdistäydyin tänään ja menin heti aamusta kuvaamaan Electraa, Aiméeta ja Hilláa. Otin yhteensä 460 kuvaa täl retkel, josta reippaasti yli puolet jää julkaisematta XDD En ees tiedä miten onnistuin ottaa niit noin monta, en oo edes 2 vuoden aikana ottanu näin montaa kuvaa nukeista yhteensä :D Aiméest otin vaan yhden siimakuvan nyt taas pitkästä aikaa !


Shoot: girl in the woods




















Shoot: Minnie mouse



















LONELY BALLERINA, AIMÉE 



Kuvat jotka oli kyseenalaisettavissa, mut pakko postaa





paras kuvausseura, kerranki se ei yrittäny syyä mun nukkei :--D

ENS POSTAUKSEEN !!

9 kommenttia:

  1. Your Galene is very pretty! She looks fantastic in this wig! Electra is pretty too, she looks adorable in Merl coat ^^. Fantastic pics!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. (i'm lowkey fangirling i've never ever received comments in english on my blog) but thank you so much for your lovely comment! glad you liked it ♡

      Poista
  2. tosi söpöjä kuvia jälleen kerran soilesoossini (ok mitäs) :-DD sun nuket on ylitäydellisiä ja sun kuvaustaidot on taivissa, emmää tiedä mitä tässä pitäs sanoo XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kauheesti!! ♡ katoin eka et kirjotit soilesoinini ja olin sillai jösses mitä tää on..

      Poista
  3. Tosi nättejä ja suloisia, varsinkin Hillá tossa minnie lookissaan non~

    thehappydoll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Minni-shoot oli ihana TuT ♥ Kuvittelin omien 110 kuvani yhdeltä kuvauskerralta olevan paljon mutta ei se sitä tainnut ollakkaan :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kovasti & ihana kuulla et tykkäsit ♡ haha, itekki vähä järkytyin ku katoin et olin ottanu yli 400 kuvaa XDD

      Poista
  5. Minni-shoot oli ihana TuT ♥ Kuvittelin omien 110 kuvani yhdeltä kuvauskerralta olevan paljon mutta ei se sitä tainnut ollakkaan :'D

    VastaaPoista