26.3.2016

pikaiset kuulumiset



Mul tuli yhtäkkiä vaan sellanen fiilis et "hei nyt on pakko postaa!", joka on tosi harvinaista tbh :-D Mä oon nyt käynyt jopa kahdessa miitissä, kummassakin tuli vähän kuvattua. Niistä sitten pari kuvaa tähän alkuun! :) 






Mää oon nyt päätynyt myymään Lunan, joten sitä palleroo ei tulla enään näkemään :-( Syy hänen myymiseen oli yksinkertaisesti se, et koen dalien kuvaamisen ittelle hankalaks ja en viittiny Pandorast tai Corneliast luopuu. Ehkä joku päivä tänne muuttaa toinen heiwa, who knows? 

Oon just nyt myymässä kanssa mun taeyang sebastiania, syy sen myymiseen oli se et vaik siitä kovasti tykkään niin en vaan osaa kuvata taeyangeja enkä haluu et se on pölyttymässä mun hyllyllä :-/ HP tästä herrasta onkin 150€ + postarit, voit tästä linkistä katsoa tarkempaa tietoa ja ottaa yhteyttä jos ostaminen kiinnostaa:

Mutta niin, asiasta toiseen! Muistatteko yhä Islan, mun pullip kühnin? Tää neitokainen tekee pian paluun, ku oon tänään menos hankkii sille peruukin ! Oon niin innoissani siitä, että pääsen taas Islaa kuvamaan ku se on varmaan mun lempinukke :D Islasta tulee varmaan kuvia seuraavan 3 päivän sisään mun ig käyttäjälle, jonka linkki löytyy tuolta sivupalkista ;) Mä täl hetkellä kans ootan peruukkit tilausta formydollista, kaks uutta pallopäätä saa sitte peruukit ;o (tosin ne ei oo viel saapunu mut aaaa!!) 

Aimée meni kans varastamaan Pandoran chipit, joten Pandoralla on nyt mustat chipit.. :D En oikeesti tiiä mitä ajatella siit mustil chipeil, mut antaa olla. Aimée saa muuten ens viikolla vihdoin oman peruukkinsa, joten sitä odotellessa ♡ 

Ens viikolla pääsette toivottavasti tapaamaan mun uudet nuket, joista oon tosi innoissani! Nää on kaikki mun grail nukkeja jotka on kauan ollu sold out (ja yks on full custom omh) ja en oikeesti jaksais oottaa et ne saapuu XD mut joo ens postaukseen and such!!




5 kommenttia:

  1. Aww sun nukkes on niin ihania ^w^ Ymmärrän päätöksesi nukkejen myynnistä, parempi että myyt ne jos eivät enää inspiroi. Islan paluuta odottaessa :33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kauheesti ! itekki oon todella innoissani islan paluusta :')

      Poista
  2. Aww sun nukkes on niin ihania ^w^ Ymmärrän päätöksesi nukkejen myynnistä, parempi että myyt ne jos eivät enää inspiroi. Islan paluuta odottaessa :33

    VastaaPoista
  3. Palkitsin sut libster awardilla, ohjeet löydät mun blogista ps: kivoja kuvia💖 Ja kertoisiks vaik huvikseks et cheyanna on mun😁😂🖕🏻

    VastaaPoista