5.4.2016

peruukkeja




Heippa hei!
Mulle on taas muuttanu uusia neitokaisia, jotka on ollukkin mun grail nukkeja :-D Tosiaan, myin mun taeyangin Hades ja sain lisänä pullip eloisen, jonka nimesin Aoifeksi. Samana päivänä sain myös yhen mun unelma nukeista, nimittäin pullip ludmilan ♡ Tän nuken nimesin Yoshiks ja tälläki on tarinansa takana. Hävisin nimittäi pikkuveljel vedonlyönnin, jos olin sanonu et nimeen seuraavan nuken Yoshiks :---D Tälle neitokaiselle on tilattu 25cm L obitsu, mut täl hetkel se lainaa Fridan obitsuu. Oon vaihtanu sen peruukin ja aaaa tää on ehkä ihanin ikinä !! 

Aimée sai uuden peruukin, samoin Isla ja oon tosi tyytyväine niihi atm. Sain myös bongattuu ittelleni poisongirlin full customin, joka on viel kaiken kukkuraks Nahh Ato ♡ Kiljuin varmaan 49 eri kielel kun sen sain XDD Nimesin sen Poppyks, ite oon supertyytyväine tähä neitoon ja melkee itkettää et se on oikeesti mun
MUTTA JOO
tänään tuli kans (tod näk) mun viimenen neito vähään aikaan, nimittäin pulliphine ix. Nimesin sen Octaviaks. Tää on ollu mun grail ludmilan kanssa jo niin mont vuotta et oon super onnellinen et sen omistan! Ostin sen käytettynä obitsulla ja peruukilla joten eipähän itte niit tarvi hankkii :---D 

Tapasin kans Idan rovaniemel ja me mentii kuvaa yhes, oli kivaa (vaik mainly kuvasin omii nukkei..)
Joten tässä nyt kuvia jotka oon täs ottanu :-) 

Shoot: New girl, Yoshi










 







Shoot: Little bunny, Aimée












Shoot: Isla with the plants







Shoot: Poppy




ps. mun parin nuken luonteet jne on näkyvissä nyt, käykää kurkkaamssa ;-D
Kiitos heihei ens postaukseen

7 kommenttia:

  1. Uudet nukkesi ovat ihania *-* Pidin etenkin Islan punaisesta peruukista, ja tietenkin Poison girlin kustomista. Onnea tämän nuken saamisesta, uskon että moni jakaa kateuteni :']

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaa kiitos !! itekki fiilistelen tääl sitä et se on oikeesti mun

      Poista
  2. Uudet nukkesi ovat ihania *-* Pidin etenkin Islan punaisesta peruukista, ja tietenkin Poison girlin kustomista. Onnea tämän nuken saamisesta, uskon että moni jakaa kateuteni :']

    VastaaPoista
  3. Onnea uusista nukeista! c: Taidettiin saada aika samaan aikaan ludmilat, mäkin nimittäin juuri viime vklp ostin ludmilan myöskin ^^ niillä on jopa samanlaiset peruukit, mutta vaan eri värisenä! :D mutta onnea vielä!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitooos! ♥ joo huomasin, hauska sattuma sinällään! mut ludmila on ihana malli, niin en ihmettele ;b

      Poista