17.5.2016

kriko


Heippa!
En oo taaskaan vähään aikaan postannut, syynä tähän yksinkertaisesti se että mul ei oo aika riittäny. Uskon et mun blogi jää hiljaiselolle kesäkuun alkuun saakka, syynä se et mulla oli vaihtomatka belgiassa ja nyt kun suomes taas oon mul kokeita hirvee määrä kerralla eikä nukkeilu sais huomiota muualle viedä :-)

Mitäs teille muuten kuuluu? Itse voin aika hyvin vaik täs ollu kaikenlaist stressii monest asiasta, mut ainaski opinnot mulla menossa parempaan suuntaan nyt :'D Saan nyt myös varmaan hankittua läppärin, joten kesälläkin tulee sitte useammin postauksia ^-^

Miitistä mukaan nappasin seifukun joka kovin muistuttaa miku lolin mekkoa ja yhden punaisen hameen, joka tässä kuvassa Yoshin päällä. Kiitos Linnea ja Veera niistä!

En muuten viime postaukseen kuvia mun pulliphinesta, Octaviasta, kuvia laittanut joten nyt tässä pääsette vihdoin näkemään sen bloginkin puolella :) Oon kans mennyt myymään mun nukkeja, joiden kuvaaminen ja meikit ei enää tuntunu omast mielest kivoilta :-) Toinen syy oli kans se, että mun nukkeinto hiipunut ja oonki päättänyt et pidän vaan grailit ja full customit.  Electra meni Elinalle, oltiin kaupoista jo sovittu et hän sen ostaisi mutta vasta syksyllä :-D Winter, Pandora, Cornelia ja yllätys yllätys Frida on päässyt uusiin kotiin ! Fridan vaihdoin viivin kanssa ja en vois olla tyytyväisempi siit et kenelle se lopulta meni! Joten jos Fridasta haluutte jatkossa kuvia nähdä, suunnatkaa sen ig käyttäjälle. Corneliasta kuvia löytyy täältä, sen nimi nykyään onki Milka :-) Pandorakin vaan  odottaa uuteen kotiinsa pääsemistä!

Mulla on siis yhä jäljellä Armin, Isla, Aimée, Hillá, Yoshi, Poppy ja Octavia !

Isla ja Poppy kokenut pienehköjä muutoksia peruukkiensa suhteen, nimittäin Poppy pääs käyttämään Islan punaista peruukkia ja Islalle heitin leeken vaaleenpunasen art peruukin! Islaan en oo varmaan koskaan ollu yhtä tyytyväine, et toivotaan et se tollasena pysyy nyt ees vähän aikaa :--D



Tässä tosiaan Octavia:-)





Tässä muuten mun uusin nukke, Kriko <3 Neiti on poisongirlin kustomi vuodelta 2014. Ostin sen käytettynä toiselta nukkeilijalta :'D Tän pallopään hain tänään postista ja heti menin kuvaamaan sitä lmao :--D olin vähän malttamaton mut ei siin mitää!!
(ps se vaa lainaa aiméen peruukkii)




Kertokaa mielipiteenne, ens postaukseen !

7 kommenttia:

  1. Kiva kun postasit taas, ja hyv Belgian matkaa! Laadukkaita ja kauniita kuvia, kuten aina, ja etenkin toiseksi ensimmäinen oli mieleeni!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kauheesti ihanasta kommentistasi! <3 Belgian matkalta oonkin jo tosiaan palannut, mut oli hyvä matka :')

      Poista
  2. Ihania kuvia ja toi poisongirlin kustomi on ihana haluisin ittekkin. Tyksin tosi paljon.´3`

    blogini: http://mydolllwonderland.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ihana uusi nukke! Rakastan poison girlin customeita❤
    ~Kiki
    Www.Dollmacarons.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia <3 Kriko on kyllä ihana ja poisongirlin customit muutenkin. Kiva että tykkäät siitä seifukusta :3. Anteeks tää kommentti on pikkusen myöhässä ku en ollu huomannu tätä postausta.

    VastaaPoista