30.5.2016

kaunismie



hellurei mikä menoo
ilmeisesti mun "tauko" bloggerista katkee nyt, kun oon vihdoin taas saanut motii postaamiseen ja aikaakin on ! mul oli vika koe täs maanantaina, josta oon niin onnellinen ku ei tarvi enää niitä stressaa ja pääsee kirjat palauttaa ja heittää vihot roskiin (joka on vuoden kohokohta, don't judge). mä oon jopa käynyt kuvaamassa useampaan otteeseen tässä viime päivinä ku on ollu niin hyvä sää!

otin mun full custom poppoosta ryhmäkuvan, vasemmalta oikealle:
Hillá (full custom by hyrrra), Kriko (full custom by poisongirl), Armin (full custom by nomyens) ja Poppy (full custom by poison girl).
Kriko näyttää hirveen kalpeelta muiden vierellä, ku Hilláki tanned nukke.. :--D

jotkut saattaakin miettiä, miks ihmeessä liitin tähän postaukseen gifin pikku myystä? noh, mulle on taas kerran muuttanut 2 uutta tytsyä, joista kummatkin mun graileja! kyseessä on pullip classical white rabbit jonka nimi on Jolimie ja toinen on pullip ddalgi nimeltään Primrose. Jolimie on siis ranskankielisis muumeis pikku myyn nimi, joten oli ihan pakko nimee joku pallopää täks! Jolimien ostin kaverilta kun hän nukkeilun lopetti ja saapu tänne 22.5. Primrosen ostin käytettynä brittiläiseltä nukkeilijalta ja tää neiti saapui puolestaan 23.5!

nyt näin loppuun kuvia uusista nukeista ja pari muuta ;-D












6 kommenttia:

  1. Kauniita kuva, kaikki nuket on kyllä hurjan suloisia *w*

    fearless-dolls.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaaw kiitos kauheesti ihanasta kommentistas mun & nukkejen puolesta ;b ♡

      Poista
  2. Ihania kuvia jälleen kerran, olen totaalisen kateellinen Claxxical white rabbitistasi, olen ko. mallista haaveillut jo jonkin aikaa >_<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon petra! ♡ classical white rabbit on ihana malli, itekkin tätä metsästäny joulukuust lähtie ja nyt sopivasti sattu kaveri myymään :')

      Poista