7.6.2016

situation no motivation



Moikka rakkaat lukijat!
Nyt olen minäkin virallisesti kesälomalla ja oon jo hyödyn tästä irti ottanut ja ollut kavereiden kanssa ^-^ Valitettavasti mulla on ollu nukke into ihan maassa ja huijaisin jos ei olis pari kertaa käynyt mielessä että oisko nyt aika jättää tää harrastus menneisyyteen mun osalta. En sit tiiä et mistä tää innostuksen hiipuminen johtuu jos totta puhutaan, mut olin tässä 3.6 5sos keikalla ja se muistutti mua siitä millanen mun elämä ollut ilman nukkeja ja mä aloin pitää siit ideasta. Ei ees oo kyse siitä, että nuket ei inspirois koska oon kaikkiin tyytyväinen :-/ Nyt kuitenkin yritän motivaation saada nousemaan ja käyn väh joka toinen päivä kuvaamassa, myös senkin takia ku haluun postata teille kuvia :-) Ajattelin ees yrittää postaa joka viikko tänne blogiinkin, kun tää meinaa aina unohtuu nii vois tähänki nyt näin lomilla panostaa :-D

Jolimie pääs käyttämään ddalgin stock asua, jonka ostin fb kirppikselt ja aaa se näyttää nii söpöltä siin :-( Mutta joo, päästän teidät nyt kuvien pariin :-)

ps. blogini on saanut uuden bannerin, kerrottehan mielipiteenne siitä?















4 kommenttia:

  1. Oih kävit siis 5sos keikalla? Itekki oisin todellakin halunnu sinne! ono

    Mutta juuh, samat jutut on käyny mullakin mielessä. ://

    Mutta silti, ihania kuvi oot ottanu cx♥ Ddalgin stockit on ihan sika söpöt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu kävin! oli mahtava keikka, harmi kun et päässy paikalle :-( voi ei, ikävä kuulla et sullaki ollu ongelmia nukkeilun kaa D: toivottavasti menee sunkin osalta piakkoin ne ohi ^-^ ja kiiitos kauheesti ja niinhän se on ;b♥

      Poista
  2. Sulla on kyllä kauniita nukkeja, toivottavasti saat inspiraatiosi takaisin! Itsekin Ddalgin omistajana tykkään noista stockeista kyllä kovasti, ja ne näyttävät oikein söpöiltä Jolimien päällä! ^^ Tuo nimikin on muuten aivan ihana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaw kiitos paljon! joo, itekki tykkään hirveesti sen nimestä :D ajatellu jo jonku vuoden ajan nimetä mun cwr jolimieks kun sen hankin x)

      Poista