2.7.2016

alaska bby


ALRIGHT HEY BABIES
meikä poika on onnen kukkuloilla, nimittäin sain 4000 follaajaa ig kasaan :') oon tosi kiitollinen teistä kaikista seuraajista, kuten myös kiitollinen teistä lukijoista blogin puolella! ootte tosi rakkaita kaikki, ja haluun kiittää teitä kaikkia! en ois uskonu saavani näin paljon seuraajia kasaan alle vuodessa ;s

oon nyt täällä mun ukilla lapissa ja tääl on ihan sairaan mukava kuvata, kun on sairaan iso piha ja kukkia ^-^!! oon tosi onnellinen, vaikka hyttyset tosi inhottavia :-D mulle on myös saapunut uus neito, joka on tosiaan dal. tiiän et lupasin etten dalia enään hanki, mut en voinu vastustaa enää! joten alempana kuvia mun uutukaisesta, joka on dal puki aka mun ultimate grail dal!! nimeks hän sai Alaska edellisen omistajansa mukaan :) ps tilasin abt hirveen monelle nukelleni uudet peruukit, et ne varmaan ens postaukseen mennessä saapunu!






























Shoot: The new girl, Alaska










ens postaukseen :-)

4 kommenttia: