22.7.2016

hey everybody



heipparallaa :-)
mitäs teille lukijoille kuuluu? itse puolestaan voin tosi hyvin ja oonki pelannu ihan liikaa pokémon go:ta :---D pahemman kerran oon siihen addiktoitunu, tää on yks syy miks en sais pelei lataa lmao. mut hei mun nukeille saapu uudet peruukit ja otinki niist kuvii ne pääl ja menin tilaamaan yhden viimeisimmistä graileista, joka on sold out malli ja oon niin innoissani???? also ostin isan dal ra muwin (joskus kai mainitsin sen ostavani :--D) ja nyt se asustaa tääl! nimi on nita ja saapu tänne 21.7 ;-) se saa nyt odotella uutta peruukkiaan. otin vihdoin kans yhteiskuvan mun nukeista!!

mun dal pukin nimeks muuten tuli nala, en alaskasta niin paljoo piitannutkaa loppu peleis :-D mun paketti yhdysvalloista kans vihdoin saapu viikonloppuna, suuren säädön ja stressaamisen jälkeen, se vihdoin saapu!! hää on theugliestwife kustom neiti, josta oon super kiitollinen :') ostin sen mukavalta amerikkalaiselta nukkeilijalta, enkä vois olla tyytyväisempi! tän nimeks tuli winifred, mut kutsukaa sitä vaikka winnieks. :-)
ei mulla muuten muuta, nähdään ens postauksessa ja nauttikaa kuvista!










tässä tosiaan winifred!!











6 kommenttia:

  1. Nala on kyllä todellinen söpöläinen! Muutkin neidit (ja herra) ovat varsin kauniita kuvissa! ♥

    VastaaPoista
  2. Olis toosi nice, jos tekisit kuvatarinoita x3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo! oon niitä harkinnut tekeväni ja varmaan jossakin vaiheessa alan kuvaamaan ;-)

      Poista