20.8.2016

it has been a while


heippa!
täs on taas vierähtänyt tovi viime postauksesta (lähes kuukaus), en oikeestaan enään ees koe hirveen tarpeelliseks selvitellä miks oon ollut niin kauan epäaktiivinen blogin puolella, kun aina on sama syy: mulla ei vaan riitä aika postaamaan viikottain.
kuten jotkut teistä saattaakin tietää, oon yläasteen viimisellä luokalla (eli ysillä) ja oon nyt päättänyt et panostan ja en käytä aikaa tai energiaa nukkeihin sen kummemmin.

mitä tämä tarkalleen ottaen siis tarkoittaa?
ei, en ole lopettamassa nukkeilua tai blogiani ainaskaan tällä hetkellä, mutta aktiivisuus tulee laskemaan aika varmasti. mulla kun on niin paljon kokeita ja läksyjä ja edelleenkin, yläasteen vikoja kuukausia vedetään ja pyrin sen jälkeen lukioon, enkä haluu et tää mun sivuharrastus (nukkeilu) vie kaiken mun huomion. harrastan tän lisäks ratsastusta, joka vie aikaa jo itsessään kun sinne matkaakin 30mn ilman mitään ruuhkia. koulupäivät pitkiä ja mun konfirmaatio tulossa 4.9, joka vie myös paljon aikaa. toisin sanoen, tultuani kotiin siin yheksän maissa illalla en enään vaan jaksa päivittää mm. nukke instagramia tai blogia. tätäkin postausta, jota just nyt oot lukemassa tai skippaamassa siihen kohtaan jos alkaa nukkekuvat, oon kirjottanut jo 2 viikon ajan. toivon oikeesti että ymmärrätte tän, tuun varmasti olemaan aktiivisempi mun konfirmaation jälkeen :-)

mutta joo, tänne on tosiaan kans muuttanu 4.8 uus asukas joka on pullip nana chan. nimeks tuli ivy ja oon hälle jo vaihtanu peruukin & chipit, alempana siit kuvia!! mut ei mulla muuta et nyt vaan kuvia näin loppuun.



















6 kommenttia:

  1. tiedän turhankin hyvin ton fiiliksen kun nukkeilulle ei jää aikaa ja arki painaa päälle :// mut hei, kiva kun postasit ja ivy on erittäinkin suloinen tapaus !

    voimia vielä sulle :)

    VastaaPoista
  2. Samaistun ysipaineisiin, tässä vaiheessa(kin) on vaan vähän pakko priorisoida koulu ylemmäs. Arvostan kuitenkin, että jaksat päivitellä blogia suhteellisen tasaiseen tahtiin ja kuvailla nukkeja! Sulla on aivan ihana nukkeporukka siellä, Ivykin on varsin valloittava tulokas. Tykkään harmonisista väreistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos mukavasta kommentista sade! jeps, ysillä ei oikein oo enään varaa lykätä näitä opintoja seuraavalle vuodelle, kun kuitenkin tavotteena päästä hyvään lukioon :D

      Poista
  3. Oi miten ihania kuvia!
    Olet tosi taitava >w<
    Älä ota paineita nukkeilusta.
    Tsemppiä vielä peruskoulun viimeiseen luokkaan!❤
    ~Kiki
    Www.Dollmacarons.blogspot.fi

    VastaaPoista