2.9.2016

this ride is a wild one..


5 tuhatta, 5000, 5k..
Mä olen sanaton. Oikeasti, sanaton. Oon uskomattoman kiitollinen, hämällinäni, ällistynyt, yllättynyt, mitä tahansa synonyymejä näille sanoille te tähän keksittekään.
Haluun tosiaan kiittää teitä, mun rakkaita seuraajia & lukijoita, kun ootte tukeneet mua. Joillekkin tää saattaa tuntuu pieneltä luvulta, mutta mulle se on jo uskomattoman paljon. En halunnu olla kliseinen, mut siihen päädytään nyt kuitenkin kun tämän sanon: kun mun instagram käyttäjäni aloitin, en olis koskaan uskonut saavani edes yli 100 follaajaa. Muistan kun viime vuoden marraskuussa tein 500 follaajan give awayn, siitä on alle vuos ja nyt tää luku on kerrattu kymmenellä. Te ette ymmärrä, kuinka uskomattomalta tää tuntuu. Mun nukkeporukka vaihtunut paljon täs vuoden varrella, kaks nukkee ollu tääl mun instagram tilin alotuksesta saakka (tai melkein ainaski). Haluun vaan kiittää teitä ja toivon antavani teille jotakin takaisin! Give away tosiaan tulossa lähi tulevaisuudessa, kunhan keksin siihen jotakin.

Sain tilattua Yoshille & Islalle peruukit lutsilta, jotka näätte tässä alempana. Nyt Yoshi ja Ivy odottelee vaan obitsujaan ja neki valmiita! :-D Haluisin vaihtaa Islan nimen, et laittakaa nimiehdotuksia kommentteihin. Ens postaukseen <3














4 kommenttia:

  1. Onnea 5000 seuraajasta🎉🤘🏻
    Ja ihana postaus❤️

    VastaaPoista
  2. Ooih, taas älyttömän ihania kuvia!💗
    Ja paljon onnee 5k seuraajasta, oot ne ansainnut ^3^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kovasti halla, on aina ihana lukee sun kommenttejas! <3 :*

      Poista