28.9.2016

the feeling


heipparallaa täällä taas teiän aktiivisin bloggaaja™ paikal 
meikäpoika ollu täl kertaa peräti kiireinen, eikä ees tarvi keksii syytä  mun poissaololle tääl blogin puolella!! tosiaan, mulla ollu hirveesti kiireitä mm. kokeita ollu hirvee määrä ja alotin just mun tet viikon tässä tiistaina. mun nukkemoti ollu tosi alhasena ja oonkin päätynyt myymään kolme jot ne ei pölyty hyllyllä. mun tet lähteny hyvin käyntiin ja ollu ihan mukavaa ! :-) mut voi spotata tiistaista lauantaihin kilalasta tulkaa moikkaa mua
oon kanssa jotain kumman syystä päätynyt justin bieberin keikalle ja pakko sanoo et aivan mahtava keikka oli! oon useamman artistin keikal käyny ja tol varmaan yks parhaimmist ellei paras lavashow. mut jjj tosiaan mun nukke famigliaan tullu kaks uutukaista jotka on molemmat riparilahjoja jotka oon osittain maksanut :~) Bea, yummysweetdollsin full custom japanese black thea  ja Paw joka puolestaan Yuzu chanin full custom :-) Bea onkin jo saanut obitsun ja Paw ehtinyt vaihtaa peruukkia täs välissä, josta laitan asap kuvaa ainaski ig lol
Hillán peruukki on tulossa, Kriko ja Poppy vaihtanu peruukkei kans josta yritän laittaa kuvaa jossain vaiheessa tänne ja ig

anyway nauttikaa kuvista xoxo
















1 kommentti: