7.11.2016

halojata halloo se oon mie


hellurei hellurei mikä pössis
oon abt kyllästyny tähä harrastukseen jonka takia mun nukkejen määrä jatkaa pienenemistä, tuun prol karsii kuuteen nukkeen joten we'll see ketkä jää (atm kriko & aimée on ainoot varmat jääjät!!) mut eipä täs mitää pikku vikoja ja sitä rataa!! paw, bea ja hillá on jo uudet kotinsa löytäneet, muut oottaa viel niiden "tuomioo". tänne eteläänkin on ensilumet tullu aikapäiviä sit ja oon peräti käynyt ulkona kuvaamassa, jäädyin mut ihan hyviä kuvia tuli otettuu joten kai se on okei!!

nyt on päässy tapahtuu sillai et viimesin postaus tääl blogin puolel on peräti syyskuulta, et lokakuus en ilmeisesti ollenkaan postannut vaik olin sen valmiiks kirjottanu lmao.. mul menee kouluki kerranki pitkäst aikaa hyvi ja sellane fiilinki et jos teen comebackin tänne blogin puolelle nii mul herpaantuu keskittymine siihe. mut katotaan mitä tän blogin kans tuun tekemään, toivotaan parasta!
((ps mul hirvee pcd ollu kaks viikkoo en nauti tästä))

joka tapauksessa, toivottavasti tykkäätte näist kuvista














4 kommenttia:

  1. Sinänsä harmi, jos olet luopumassa nukkeharrastuksesta, koska kuvasi ja nukkesi ovat niin niin ihania <3

    Jos olet myymässä Dixien, ilmoita mulle, olen kovin kiinnostunut! Meilini on katyapullip ät gmail piste com (aikuinen ostaja!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aw, kiitos kovasti ihanasta kommentista! Ilmoitan toki jos Dixien myyn <3

      Poista
  2. harmi kuulla ettei innosta, sun blogi on meinaan mainitsemastas epäaktiivisuudesta huolimatta upee ja tosi inspiroiva! kuvat oli kivoja♥

    VastaaPoista