10.12.2016

moro



Heippa! :-)
Tääl mä taas, tällä kertaa ihan "kunnon" postaus eikä vaan myyntiä koskeva. Mulla on ollu hirveen kiireiset nää viime viikot, kokeiden ja kisojen takia pääosin. Tänään on mun syntymäpäivä, joten ajattelin et voishan sitä istahtaa ja kirjottaa nopean postauksen.

Billie on nyt alustavasti myyty, ilmotan toki jos vapautuu! ♡
Mun nukeista Ivy ja Poppy on saanu uudet peruukit; Ivystä valitettavasti vaan kuvia uudel peruukil. Oon ollu laiska Poppyn kuvaamisen suhteen kosk sen keho on yhä matkalla, mut varmasti sen saapumisen jälkeen alkaa Poppystäkin kuvia näkyä! Ivyn peruukki on lutsilta, väri on coconut kiinnostuineille :-) Nukkerintamalla on muutenki tapahtunu muutoksii, kun Billie on lähtenyt, Yoshi ehk menossa myyntiin ja uus tulokas tullu synttärilahjana. Joten toivottakaa tervetulleeksi "Lëeh"! Tää neito on kokonaan polkadollsfabricsin customoima, kuten jotkut teistä tietääkin oon haaveillu sen customista reilun vuoden joten tuntuu ihanalta omistaa sen nukke! Lëeh on jo saanut obitsun ja Ivyn vanhan peruukin :-)

Joka tapauksessa, toivottavasti tykkäätte näistä kuvista ja nähää ens postauksessa!










1 kommentti:

  1. Löysin sun blogin äskeittäin ja on ihan pakko sanoa ensimmäiseksi, että olet ihan huippu taitava kuvaamaan!❤
    Laatu, nuket ja niitten asettelu sopii kauniisti yhteen ja näyttää luonnolliselta yhdessä. Lisäksi, sä ansaitsisit paljon enemmän lukijoita. En ymmärrä, miten sinun blogiasi ei ole kovin moni löytänyt.
    Joka tapauksessa, uusia postauksia ja kuvia odotellessa...
    ~Kiki
    Www.Dollmacarons.blogspot.fi

    VastaaPoista