25.7.2017

aika jatkaa matkaa



Moikka!
Pidemmän aikaa tämän postauksen tekemistä mietin, mut pitihän tää jossakin vaiheessa kuitenki tehä! Lopetan tän blogin pitämisen.
Mulla ei oo aikaa tai ees motivaatiota tähä harrastukseen enkä erityisemmin haluu olla tekemisissä suomalaisiin nukkeilijoihin, kun valitettavan suuri osa ei osaa käyttäytyä sitte ollenkaa. Mun blogi motivaatio on muutenkin ollut tosi alhasella jo useamman kuukauden, ellei jopa vuoden joten paras lopettaa hyvän sään aikaan. Nukkeilua en vielä oo lopettelemassa. Edelleen mut löytää instagramista, josta varmaankin suurin osa mun blogin lukijoista on tullut. Jos kumman syystä tulee hirvittävä hinku takasi tähän blogien maailmaan, teen tod. näk uuden.

Nukkeja multa löytyy enään neljä kappaletta, kyseessä on Aimée, Kriko, Winnie ja Ivy :-) Näistä tyttösistä voitte vielä siis nähdä kuvia tulevaisuudessa! Mun aktiivisuus instagramissakin on tosi vähäistä, kun oon enimmäkseen keskittynyt suorittamaan opinnot loppuun jotta pääsen mahd pian yliopistoon opettelemaan unelmieni ammattiin! Lisäyksenä valmennan ratsastuskoulussa junnuja viikottain ja ratsastan itsekin & kisaan niin aktiivisesti että aika nukeille on vähäistä.

Vaikka tää päättyykin tälläin, haluun kiittää teitä kun ootte jaksanu kommentoida ja yleisesti ottaen olleet mukavia täällä blogin puolella. Teidän ansiostahan mä tätä oon viimesimmän vuoden pyörittänyt, kun en halunnut pettää teitä. Tuhannet kiitokset siis kaikesta!


1 kommentti:

  1. Kiitokset itsellesi tämän upea blogin pitämisestä! ❤
    Sun kuvat on huikeita, ja innoissani siirrynkin katselemaan niitä instagramin puolelle.
    Arvostan päätöstäsi, ja tsemppiä opintoihin ja arkeen ≧ω≦

    VastaaPoista